achtergrond

donderdag 2 september 2010

mijn eerste kerstkaartje

hier is dan mijn eerste kerstkaartje, vind hem best mooi geworden.




sorry lins heb van vorige kaartjes nummers van kleuren die ik gebruikt had niet opgeschreven,ga dat vanaf nu wel proberen te doen,maar denk er niet altijd aan .met dit kaartje heb ik het dus wel al gedaan.
copics die ik heb gebruikt: E57, E35, E31, B26, B24, B21, E51, E50, C3, C1,



dit is één van de nieuwe mallen van marianne vind hem wel mooi.
de bloementjes zijn ook met mallen van marianne gedaan.

1 opmerking:

  1. Hoi Monique,

    echt superknap!!! Bedankt voor de nummer, ik ga ze ook telkens proberen te noteren. Dat kan handig zijn he. Je kaartje is echt zo mooi, je mag er best heel fier op zijn.

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen